tisdag 31 augusti 2010

Lämning

Idag var det första lämningen och säga hejdå direkt i tamburen på dagis.
Å fy o ve vad hemskt det var. Emma grät och sträckte armarna emot mig. Men det var bara att vinka, säga hejdå och gå.
Jag gick in i fikarummet och där bjöds det på frallor och kaffe. Snällt...Eller det kostar 6 kr men det tycker nästan jag är att bli bjuden.
Hörde Emma gråta några ggr men jag fick tvinga mig själv att sitta kvar. Dom lovade att hämta mig om det inte gick bra. Dom kom aldrig och det hade gått bra tillslut. När jag kom var Emma fullt upptagen med att busa o leka o hade inte tid att följa med mig hem. :)
Det gjorde så ont att se min lilla älskling så ledsen men jag vet ju att det går bra tillslut iaf.
Hoppas hon inte blir lika ledsen imorgon.

Nu har Emma krypit ner för att sova middag. Hon ligger i sin säng och babblar med gosedjuren men somnar nog snart. Hon var riktigt trött nu och så är hon totalt igentäppt. Jäkla höstsnuva!
Jag ska lägga mig på soffan, läsa och bara slappa.
Hemmet ser ut som en total katastrof men äh...orka bry sig. Jag kan ta det imorgon.

I em ska vi cykla till Pillan som fyller år. Hon börjar närma sig 35 ...Moohaaa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar