måndag 23 augusti 2010

Regn

Jag älskar när det regnar på kvällen och man sitter inomhus och myser.
Just nu ÖSREGNAR det ute, hällregn!
Helst hade jag velat sitta på vår inglasade altan o mysa med tända ljus...men jag vill inte mysa själv :(
Sonen har inte tid med mamsen, dottern sover och mannen jobbar.
Äh, får väl krypa ner och gosa in mig under täcket och spela spel på min i-Phone. Jag är besatt av att spela Angry birds ...ja jag vet, jag är töntig, jag borde växa upp och göra nå´t vettigt istället ( som tex att plugga till körkortet JA JAG VET och jag SKA. Måste bara hitta energi. HJÄLP MIG!!! )

Usch jag är nervös. På onsdag så smäller det, då kommer det göra ont i min bakre region. Hämtade ut bajsmedicin idag. Ironisk eg med tanke på att jag inte gör annat än bajsar och det är därför jag ska till läkaren och göra denna UNDERBARA tarmundersökning.

Äh, det kommer säkert gå bra. Jag är en så´n tönt. Hur kan man vara så rädd för sjukhus, läkare etc när man är utbildad USK och eg inte vill annat än att jobba på sjukhuset och vårda andra?!
Har nog säkert tänkt 100ggr sedan jag fick tiden till undersökningen att jag ska avboka tiden.
Men näe...jag vet, jag måste ta tag i det här nu.

Men först ska jag ta tag i att krypa ner och sova.

Natti!



OBS! Har fått en tillsägelse av sonen...jag har skrivit fel...han ska gå samhälle/ media och INTE ekonomi ( haha, jag hade lite för höga tankar om honom )
Vet inte vad jag fick för hjärnsläpp. Vet ju så väl vad han ska gå för linje. Förvirrad mamma!

2 kommentarer:

  1. Det den där undersökningen gjorde jag med för ett tag sedan, skämtade lite fint med läkaren om att - här ligger jag och visar röven ;)
    Och till svar fick jag... ja och den har du tömt bra :S

    SvaraRadera
  2. Hahaha jaa vilket jäkla jobb dom har...dom får nog se ett antal rövar varje dag Fy faan :/
    Usch jag är nervös för idag...förra gången jag gjorde detta led jag nå´t enormt. OBEHAGLIGT!

    SvaraRadera