torsdag 26 augusti 2010

Kylskåpet låter?!


Hm...BUSTED!
Hon gillar nappar trots allt!? Hon har inte sedan hon var 3 månade velat ha napp. Hon har total vägrat. Är väl bra iof sig men vi tänkte en period att det kunde vara skönt om hon ville ta napp. Men icke sa nicke. Hon har däremot alltid varit väldigt intresserad av alla andras nappar. Nu häromdagen hittade hon alla sina gamla nappar i rummet och nu vill hon ha dom i sängen när hon ska sova.
Här om kvällen när hon hade somnat upptäckte jag att hon hade stoppat en i munnen. Men, hon suger inte på den, tror inte hon vet hur man gör.
Knasfia!

Att måla med vattenfärger tyckte Emma var väldigt kul:



Vår lilla picasso ;)



Sagoläsning för Tarzan


När jag ser vissa bilder på Emma så kan jag tycka att hon ser så stor ut.
Som på bilderna här nedan.


Bara att inse, mammas lilla tjej är en stor tjej nu.
Och söt som godis är hon oxå. ;)



Nu sitter jag och gör ingenting. Pappis o Emmis är på dagis. Känns konstigt att vara helt själv hemma ( förutom katten då ) , det händer typ ALDRIG.
Trodde jag skulle tycka det var skönt att vara själv. Men näe...det är för tyst. Jag hör ju tom kylskåpets " brummande" ljud. Har aldrig tänkt på att kylskåpet låter innan.
Idag blir en slapp dag.
Hälsa på mamsen och ta en fika och ikväll kommer lillsyrran hit och ska bjuda på nyttiga muffins.
Jag känner mig lite deppig för magen och tycker just nu att ingenting är kul.
Men det vänder säkert snart.
Dax att hoppa ur pyjamasen kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar