fredag 20 augusti 2010

Jag sitter på dass...

...och surfar. Jag sitter på dass men med locket nere. Jag använder toan som stol ( toastol hahaha ) så jag har koll på Emma när hon badar. Perfekt!

Idag får jag lida för att jag har svullat. Blåbärspaj hos Sara och äppelpaj hos mamma = bajs.
Jag hatar att bajsa. Jag vet, alla bajsar och man måste bajsa. Inkomster o utgifter som man brukar säga men jag tycker ändå inte om det. Det luktar illa...usch, ja fy det är bajs helt enkelt. Jag förstår inte hur man kan tex bajsa och sen sitta kvar I LUKTEN ( ??!!! ) för att läsa. Hua!
För min del är det ner med brallorna, göra det man ska och snabbt ut igen!

På tal om bajs så är Emma så rolig. Hon säger bajs i byx hela tiden nu ( baas i byss )
Jisses vad detta barn pratar och håller låda.
Hon lär sig nya saker varje dag och tar verkligen efter allt man säger och gör så nu gäller det att man tänker sig för.
Jag måste helt enkelt lära mig att sluta svära. Fan, det kommer bli svårt! ;)

Inskolningen på dagis går än så länge bra. Är inte ett dugg orolig längre. Emma kommer trivas och ha det bra!

Idag är jag irriterad. Kanske inte just precis nu, men jag har varit. Jag irriterar mig på människor som inte kan hålla vad dom har lovat.
Löften är INTE till för att brytas, inte i min värld iaf!

Och frågan är: Vem i hela världen kan man lita på? Bra fråga Uggla!

Nu vill inte Emma bada mer...

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar