onsdag 11 augusti 2010

Perfekt dag

Jag vaknade trött, med svullna ögon och ont i kroppen ( och rumpan, fast det är ju onödig info )
och nu sitter jag trött och seg och vill bara sova MEN däremellan har jag haft en vääääldigt bra dag på sta´n.
Startade med att luncha med lilla Emma och Theo, Sara, Ingela och Pernilla.
Hade en ganska lång men trevlig sittning.
Barnen somnade i sina vagnar och vi gick runt och tittade i butiker. Träffade på Ramona och hennes dotter Amelia och passade på att ta en fika med dom oxå.
Emma har skött sig exemplariskt idag, super snäll liten tjeja. Enda missödet är en total genombajsning så byxor och tröja fick bytas. Hua! Hela tiden inne på toaletten medan jag kämpade med att få bort allt bajs så sa Emma : Memma baas, memma baas...Eh, jotack jag vet, Emma har bajsat!

Nu sover lillskruttan. Inga som helst problem med läggningen idag. Hon låg snällt kvar i sin säng när vi hade sagt godnatt. Hon ropade efter mig och låg och mumlade lite om allt möjligt men hon låg kvar och efter 15 min hade hon somnat.
Är glad att vi bytte säng. Läggningen nu går mkt bättre. Tror hon kände sig instängd i spjälsängen.

Nu ska jag ta min kvällsdos kaffe, pannbiffsmacka och njuta av tystnaden och lugnet.
Imorgon blir det lunch på Drag hos Patrics pappa innan vi tar en titt på Rocknebymarknad.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar