torsdag 19 augusti 2010

Dagis och chokladbollar för första gången

Ja idag har det hänt mycket i lilla Emmas liv. Första dagen på dagis och så bakat chokladbollar för första gången. Stort!
Hon var duktig och hjälpte till på sitt sätt, hon åt upp dom ;)
Oliver är hos oss idag och han var iaf en riktig klippa på att rulla "bollar" och goda blev dom oxå.

Här är en bild som jag bara var tvungen att lägga ut på pappa MU. Han skulle läsa för Emma igår men somnade. Woops! Så det kan bli hehehe


D A G I S

Emma tjatade i morse innan hon och pappa MU kom iväg: Dadiis, Dadiis
Hon var så stolt när hon väl fick gå



Dom var tvugna att vinka hejdå till mamma som hade "min-dotter-är-så-stor-att-hon-har-börjat-på-dagis" tårar i ögonen


C H O K L A D B O L L A R





Mmmm dom är godare än dom ser ut att vara :)





Mamma MU är koncentrerad ;)




Nu är det snart dax för mig att hoppa i säng. Har varit full rulle hela dan. Cyklade in till sta´n med lillsyrran, mötte upp Pillan, lunch och lite spring i butiker. Cyklade hem igen i en jä**a motvind, jag var lipfärdig!
Oliver kom hit, vi ska passa honom över natten. Ingela dök upp och vi satt ute och fikade lite. Svärmor dök oxå upp en stund.
Nu iem/kväll har vi varit o handlat, ätit, gjort chokladbollar, badat Emma, fikat och nu är det lugnt o tyst i huset och jag slappar!

Antingen håller jag på att bli knäpp, hör ett jävla pipande titt som tätt, eller är det en klocka eller nå´t som ligger och larmar.
SSscccchhh, jag måste hitta pipet...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar