lördag 28 augusti 2010

Having a bad day...

Usch idag är det lipvarning hela tiden. INGENTING känns bra.

Jag orkar inte vara hemma men jag orkar heller inte ge mig iväg nå´nstans.
Jag orkar inte klä på mig för jag har inga kläder ??!!
Jag vill köpa nya men jag orkar inte prova för ingenting kommer ändå kännas bra på.
Jag vill köpa massa snacks och onyttigt att tröstäta men om jag äter så kommer jag grina av dåligt samvete för att jag känner mig tjock.
Jag orkar inte handla eller komma på vad vi ska ha för mat ikväll. Orkar inte laga den heller för den delen.
Jag vill umgås med nå´n men orkar inte vara social.
Jag vill ringa till nå´n och bara prata massa skit så jag kommer på bättre tankar men jag orkar inte prata!!??
Orkar inte ha ont i magen längre, orkar inte vara konstant trött.
Orkar inte vara mamma, fru, vän, syster....orkar INGENTING!
Snälla nå´n...gör mig på bättre humör.

Var vad det jag sa? Jag kände på mig att det skulle bli en gnällblogg. När jag har PMS blir det kaos i hela min kropp o knopp.
Herre gud, ni som slipper det ska vara glada. Vilket h-vete det är. Iaf för mig. Hela mitt liv vänds upp o ner och jag vänds ut och in.
Just nu vet jag knappt vad som är bak eller fram eller om jag ska gå upp eller ner...K A O S

Inte blir det bättre av att det är mulet , grått o trist ute.
Pappa MU är iväg och spelar golf hela dagen och Emma och jag sitter fortfarande i pyjamas och tittar på film.
Bäst att hålla sig undan folk o fä idag. Jag är inget roligt sällskap.

Men jag ska iaf ta mig bort till mamsen som bjuder på kroppisar idag.
Älskar kroppkakor så då kanske jag blir nöjd och glad för en stund iaf. Om inte annat så blir jag mättt ;)

Nu ska jag gosa med Emma ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar