måndag 16 augusti 2010

Frusen

Känner mig konstig i kroppen, seg o frusen, magen värker och är uppsvälld som en ballong. Har väl ätit "fel" mat idag så nu straffar han mig. ( inte Gud men magen )
Var och käkade buffé till lunch på Thaisilk idag med mannen, Emma, min vän Ramona och hennes dotter. Är ingen bra mat för mig förtillfället. Blääää! Är sååå irriterad på min tråkiga mage som bara vill strula.
Nu i em/kväll har vi varit ute på en långpromenad , lek på lekplats, handlat, badat, busat och läst bok. Fullt ös med lilla Emmis.

Hon är så duktig på att gå och lägga sig. Hon gillar verkligen sin säng.



Den här bilden när hon provar sin dagisrygga är så söt. Hon är så stolt :)


Inte många dagar kvar till dagis nu...hua!

Vet ni vad...nu ska jag sova...natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar