måndag 16 augusti 2010

Det sägs att ovan molnen...

...är himlen alltid blå
Det är värt att tänka på!

Just nu längtar jag efter att sätta mig ner, slappna av, luta huvudet tillbaka och titta ut över alla moln...Thailand snart är vi på väg!
Hoppas dock att flyresan med Emma går så bra som jag hoppas på. Kan ju vara lite svårt att få henne att sova lika lätt som förra gången men äh det kan ju inte bli annat än 13 timmars "pain in the ass" men sen får vi ju njuta i 3 v iaf.
Sol, värme, strand, flip-flop, bikini, hav, kokosnötter, palmer, hängmatta, god mat, singha, kvalitétstid, ingen klocka, inga måsten...Njutning på hög nivå! L Ä N G T A R

Ser oxå fram emot en tjejkväll som är under planering...äta gott, skvallra, spela spel, fnittra och ha sååå trevligt!
Hoppas oxå på en inbjudan till någon rolig kräftskiva...eller man kanske ska fixa en själv?! *funderar*
Just det, jag ser ju oxå fram emot kvalitétstid med mannen på lördag. Emma sover hos mormor o morfar och vi ska till Kalmarsundsparken på Foreveryoung. Hoppas på bra väder bara!

Vad ser jag då inte fram emot? Min härliga rektoskopi som jag ska göra i nästa vecka...gaaah!
Och sen ser jag inte riktigt fram emot att Emma börjar på dagis på torsdag. Jag vet, hon kommer få det jätte bra. Absolut, det tror jag med MEN...nää , jag vill inte! *panik*

Idag blir det lunch på stan med familjen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar