tisdag 24 augusti 2010

Emma är en i gänget

Idag har jag varit med Emma på inskolningen. Det gick hur bra som helst. Hon brydde sig inte alls om mig. Skönt!
Hon skrattade, busade och hade jätte skoj. Än så länge verkar favoritfröken vara Jessica. En yngre tjej som är jätte go.
När det var samling och fruktstund så satte sig Emma direkt brevid Jessica. Jag trodde faktiskt hon skulle sätta sig hos mig men icke sa nicke. Det gjorde lite ont i mitt ego hjärta hehe men jag är glad och tycker det är skönt att det går så bra.
Hon satt även en lång stund med den manliga "fröken" och lagade mat, dukade och lekte vid spisen.
Lite lek i bilhörnan hann hon oxå med men det roligaste idag var nog disco stunden i kuddrummet. Musik, hopp o bus bland kuddarna, dans och åka kana ;)

Emma sover och jag ska ta en kaffe och lägga mig på soffan. Men jag kan slå vad om att jag inte hinner mer än att sätta ner baken så vaknar hon.
Ska vi slå vad?


Undra hur det går för min "lilla" gymnasieson idag? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar