måndag 23 augusti 2010

Mätt

Ja jisses, nu är jag så mätt så jag vill lägga mig ner och bara päsa men nää, inte riktigt än. Har lovat Emma en promenix. Vi ska gå och titta på bila, moppe och tatoo ,som hon själv uttrycker det. Översatt: Bilar, mopeder och traktorer
Innan middagen var vi en runda på lekplatsen oxå så idag hoppas jag den lilla damen somnar nöjd o belåten.
Det hade gått bra på dagis idag oxå. Imorgon är det min tur att följa med, spännande!
Hoppas hon kan gå imorgon bara för hon börjar bli väldigt förkyld.
Och dessa jäkla myggbett hon har. Va fan...dom bits ju mitt på dagen oxå! Hon är svullen om fötterna pga av dom små asen. Det kliar ibland så hon blir ledsen.
Jag fattar hur hon känner det för jag kan få jucket av ett kliande myggbett.

Nää nu måste jag gå och byta på min dotter som har gjort nr 2 i blöjan. Likabra att inte använda ordet bajs...min son är känslig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar