måndag 23 augusti 2010

Gymnasiet

Imorgon börjar min son gymnasiet, stagg, samhälle/ekonomi...Ååå men herre gud vad tiden har gått fort. Gymnasiet!!!
Är så stolt över honom, att han har skött skolan och har bra betyg. Tvivlar inte på att gymnasietiden kommer gå bra för honom oxå.
Är extra stolt över honom att han kämpade sig igenom sommarjobbet trots att han tyckte det var skittrist.Allt i livet är inte alltid roligt och vill man ha nå´t ( i detta fall pengar ) då får man kämpa lite.

Gymnasiet innebär en hel del förändringar. Hoppas bara han tar det på allvar nu, mer plugg och mindre fest så att säga.
Livet är alldeles för värdefullt och kort för att festas bort!

Jag hoppas oxå han fortsätter att tänka på sin "gamla" mamma och att alltid svara när jag ringer, tala om vart han är/gör, smsa om han inte kommer hem, blir sen osv.

Jag älskar dig min stora lilla son <3
Kämpa dig igenom dom här åren , bygg din framtid. Det är bara 3 år nu sen kan du ut och resa och ha kul. Du har hela livet framför dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar