onsdag 25 augusti 2010

Höst

Det blev höst snabbt. Grått, blåsigt, kallt och ruggigt. Svårt att veta vad man ska ha för kläder nu?!
Normalt sett så gillar jag hösten. Tycker hösten = mys men jag hade nog hoppats på liiite längre sommar. En härlig sensommar med sol o varmt på dagarna iaf.

Nu cyklade mina älsklingar till dagis. Idag var det pappa MUs tur att följa med.
Emma är så förväntansfull varje morgon och hon står nästan och stampar vid dörren 30 min innan det är dax att gå :)

Jag ska ta mig ett värmande bad nu sen är det dax att sätta fart på magen så att den blir helt tömd inför undersökningen idag.
Jag känner mig lite darrig och nervös.
Inte helt kul att vända upp rumpan och låta nå´n "pilla" där bak. *ångest*
" Hej hopp i löven, någons fingrar i r....." hahaha vilken tråkig humor jag har.
Men det är så typiskt mig att skämta om saker jag tycker är jobbigt. Blir lite enklare då.


Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar