söndag 1 augusti 2010

Perfekt!

Gårdagen blev sådär perfekt som man alltid önskar att en utekväll ska bli. När kl visar 02.00 och allt stänger så tänker man: Va? Men inte än...( och då ska tilläggas att 02.00 för mig det är verkligen att vara uppe sent så vill jag vara uppe längre, då har jag kul hehe )

Startade kvällen här hemma med lite mys i kvällssolen, vidare till Byttan. Där var det väldigt trevligt o mysigt. Schysst stund på uteserveringen med livemusik. Träffade en gammal vän som jag saknat enormt mycket. Kul!
Lite dans o några glas rosé sen vidare upp på stan där vi av en slump hamnade på Bistrobar och drack skumpa. Trevligt!

Sen som sagt...ja då var det dax att ge sig hem. Min vän PartyPillan mådde inte så bra. Lite för mkt skumpa för hennes del så hon hade en date med Mr. Toalett. Ingen date man önskar direkt men tyvärr stöter vi väl alla på honom då o då. Jag brukar ha otur att få dras dagen efter med honom men jag slapp idag. Gutt! Han kanske är hemma hos Pernilla?!

Idag blir det en dag i slowmotion, inga stora ansträngningar alls. Skönt!

Ha en trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar