tisdag 29 april 2014

Sol sol sol

Jag njuter i solen. Radion på. Kaffe i muggen. Loka Crush hallon i glaset. En bra bok. Solglasögon. Bikinin på.
Men hur gutt är inte detta?

Har sprungit 4 km idag med. Efter att jag hade lämnat Emma på dagis. 
Men herre Gud. Det har för varmt. 
Ska jag springa på morgonen måste det nog bli tidigare. Innan solen värmer för mkt.  Var inte alls snabb idag. Jag kokade och svetten rann om mig. 
Men men...4 km avklarat iallafall. 


Blir en soft em. Måla staketet till Sigges bur. 
Anna , en go vän, skulle kommit ut på lite käk och kaffe i em men jag hade glömt att jag skulle på föräldrarmöte. 
Lina kommer hit och passar Emma.
Och sen ska vi äta ihop. 
Anna kommer till helgen istället. 

Igår var oxå en soft dag. Målade staket och hängde i trädgården. 
Emma lekte med en kompis. Gotte och barnen kom förbi. 

Gotte stylade om sig till Kjell. Hahaha skrattade så jag höll på att kissa på mig. Barnen oxå 


Kjell är singel om nån är sugen Hahahaha 

Jag gjorde tabben att hoppa studsmatta igår. Inser nu att det inte funkar så bra när man har en sjukdom med balanstrassel hehe
Har faktiskt varit lite svajig sen dess. 
Lite konstig i knoppen. 

Skönt att bara sitta o vila och ta det lugnt en stund  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar