onsdag 16 april 2014

Soulmate

Idag när jag skulle gå ut och hämta posten så var det ett stort paket till mig i brevlådan. 

Ett par sjukt snygga byxor i påskpresent från min fina vän Lotta. 
Hon är galen. 
Jag är kär. I både byxorna och henne. 
Hon gjorde min dag. Märkligt att hon alltid lyckas pricka in att muntra upp mig när jag behöver det som mest. 
#soulmate




Vilken härlig dag det har varit idag. 
Mamma kom hit och putsade fönster och sen bjöd vi på en fika i trädgården. 
Underbart väder. 



Sen har jag städat. Emma tog en cykeltur och jag en pw. 
Nu kom jag precis hem efter några timmars jobb. 

Imorgon blir det gymmet, stan, handla, gå runt och "påska" med Emma och sen middag med eliten. Längtar. 
Kan liksom aldrig bli tråkigt med dom. 

Grattis på namnsdagen min älskade son ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar