måndag 7 april 2014

Sjösjuk

Det här inlägget skrev jag i morse innan jag gick till jobbet vid 07. Men eftersom det inte kom upp då så lägger jag ut det nu:

Ja man får inte vara glad för länge. Nä det kan vara farligt. 
Vaknade med tryckande känsla i örat och Mr Tinnitus som antingen är arg eller firar nåt. Vilket j**la liv i mitt öra. 

Gungig som fanken. Sjösjuk. Tablett tagen. Dricker kaffe och halvsover. 
Borde nog krypa ner igen. Men eftersom jag är uppe och påklädd försöker jag ändå ta mig till jobbet. 
Frisk luft kanske gör susen. 

Hatar att må så här...Är detta ett straff för en rolig och bra helg? 
Äh...det får vara värt det i så fall. 
Har fortfarande ett leende på läpparna. 

Nu till jobbet. Ha en bra dag ❤


Nu är jag hemma från jobbet igen.
Allt gick bra. 
Lite trött av åksjukepillerna men mår iallafall bättre. 
Har ätit lite. Ska vila en stund sen till gymmet. 

Såg det här nu


Förbannade sjuka j*vel!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar