tisdag 15 april 2014

Guldfågeln Arena

I dag var jag för första gången och såg FF på vår "nya" arena. 
VIP-platser och allt tack vare Gotte. Fint ska det va. 
Fin arena absolut. Men fotboll, njae. I så fall ska jag titta på Hammarby. 






Efter fotbollen såg jag grabbarna i GVF spela korpmatch i innebandy. Dom vann. Överlägset. Med 10-1



Spelade lite pingis med Gotte. Fan. Dom gamla takterna från fritidsgården sitter i.
Fast jag är nog bättre på rundpingis hehe

Nu sängen. Imorgon upp tidigt. Utvecklingssamtal för Emma. 
Emma sover hos farmor på Öland. 
Jag var och lämnade henne där tidigare idag. Och så tog vi en fika och grattade Ulla. 

Efter utvecklingssamtalet imorgon ska jag hämta Emma sen blir det en sväng till Hansa City. 

Fullt ös...

Gonatt ❤





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar