fredag 11 april 2014

Karma

Jag har inte fått i mig så mycket och äta. Yoggi och salta pinnar. 
Är svullen och har ont. Det läskiga är att det är ett stygn som står rakt upp och jag känner det hela tiden. 
Det är förmodligen änden av tråden på det som är sytt. 
Usch!

Men annars mår jag bra. 
Allt har verkligen gått över förväntan. 
Var inte alls så farligt som jag trodde det skulle vara.
Att det kommer göra ont ett par dagar förstår jag. Och smärtan kan jag ta. 

Emma har somnat i mitt knä. På helgen får man göra det. 
Jag kommer nog oxå somna tidigt ikväll. 
Känner mig riktigt trött och slö. 

Känner mig faktiskt lite glad. Det finns någon som jag känner från förr som har ett oschysst och elakt beteende. 
Sprider mycket osanningar om folk och beter sig ganska omoget och patetiskt. 
Men idag fick jag höra från en av dom hon umgås med att hon babblar så mycket om allt och att det inte går att varken lyssna eller tro på allt hon säger. 
Skönt. 
Skönt att folk fattar. Även hennes vänner.
Karma är bästa medicinen mot såna människor. 

What goes around comes around. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar