onsdag 23 april 2014

Hansabron

Läste precis på fb att Hansabron har ettårs jubileum snart. Jäklar vad tiden går snabbt. 
Kanske är dax att Hansa City snart plockar bort julgranen i rondellen oxå. 
Eller tänkte dom att "Julen varar väl till påska? "

Emma och jag har haft en dag ute i trädgården. 
Underbart. Just nu njuter jag av solens strålar. Med kaffe och en bok jag precis börjat läsa. 
En sann historia. Så ledsam. 
Ett stulet liv heter den. 






Krönikan inskickad och ok:ad av chefen. 
Skickade den även till Patric eftersom han på ett litet vis nämns i den. 
Han ok:ade oxå. 
Han hyllade sin gamla mamma och tyckte jag skulle skriva för fler tidningar. 
Ja...vem vet vad som händer ;)

Fredagens krönika kommer handla om förändringar i livet, tatueringar och om att våga.

Nu ska jag njuta av solen lite till. Sen plock och fix och vidare till syrran på en kaffe. ❤


Dagens bästa. Läste en grej som Inredningsfrun la ut på Insta. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar