fredag 25 april 2014

Förkylda familjen

Klockan ringde och jag skulle ha gett mig ut och sprungit. Men vaknade väldigt snörvlig och med en handled som värker. 
Kände att det var onödigt att springa. För varje "duns" jag sätter ner foten så hugger det i handleden. 
Men jag klädde ändå på mig och tog 30 min pw innan frukost. Alltid nåt. 

Vi är förkylda familjen. Jag har klarat mig innan. Emma har varit förkyld en lång tid. Likaså Micke med ihärdig hosta.
Men idag väntar ett besök hos doktorn. 
Micke behöver nåt mot hostan

Hoppas jag slipper deras bassilusker och att min snuva går över snabbt. 
Ibland kan man ju känna sig lite sådär krasslig på morgonen sen går det över under dagen. *hoppas hoppas*

Idag väntar en lugn förmiddag. Lite städ på schemat. 
Sen drar vi till Lattjoland och träffar Sara och Theo. 
Lunch, lek och bus. Och mammababbel. :)

I eftermiddag ska Sigge flytta till sitt nya hus. Hoppas han gillar det.

Ha en härlig fredag ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar