måndag 14 april 2014

Havregrynsgröt

Ja hopp. Här sitter jag ensam med gröten, kaffet, tidningen och klockan som tickar. 
Trött som ett jon. 

Har sovit bra inatt. Men det var svårt att somna. Många tankar och besök av Mr T .
Om det ändå hade varit Mr Grey. Men nähepp. Det blev en jobbig jävel som hellre gör det oskönt för mig. 

Nu ska jag snart gå till jobbet. 
Trots att jag är trött känner jag att det här kommer bli en väldigt bra dag. 
En dag med gott och blandat. 

Fortfarande svullen på kind och i mun. Men har inte överdrivet ont. 

Idag måste jag ringa öron/neurologen. Nu får dom rappa på lite. Vill inte göra behandlingen och bli liggandes i sommar. 
Nä hu nä. Nån måtta får det vara på eländet. 

Ny dag. Ny vecka. Och faktiskt en vecka med väldigt mycket roliga happenings. 

Ha en härlig måndag allesammans. ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar