söndag 13 april 2014

GVF

Middag hos svärmor och fika på Ölandschoklad. 






Hem och så ett besök av Gotte och barnen. Även idag fick vi hjälp med kaninburen. Nu är den klar. Nu har vår lilla "bebis" en etagelägenhet ;)
Största buren i Lindsdal hahaha. 
Bara ett staket/hage oxå sen har han bästa boendet. Typ lyx! 

Tack för hjälpen Gotte. Uppskattas!

Jag plockade ris och påskpyntade lite här hemma.



Nu ikväll blev det varma mackor, ett avsnitt av Blacklist och sen golf. Golf golf golf. Seeeeeegt! (Anna, du skulle varit här )

Jag är trött. Det värker i tanden och Mr Tinnitus gnäller. Lika bra att krypa ner. 
Imorgon ringer klockan låååångt innan tuppen galer. Jobbdax. 

Sen ska jag lämna Emma på Öland. Hon ska sova hos farmor. 
Imorgon kväll ska jag se på Kalmar FF. Första gången jag sätter min fot på arenan. 
Spännande. Även om jag inte håller på FF egentligen. 
#barabajare

Ska även se innebandy. Korpmatch för GVF. Oehört spännande ;)

Imorgon är en ny dag, en ny vecka och nya möjligheter. 
Framför allt så ska jag inte låta någon ,som inte förtjänar det ,få ta energi av mig. 
Nää. Fokus på bra saker och framför allt på människor som betyder nåt för mig ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar