söndag 6 april 2014

Ett gott skratt förlänger livet

Om det stämmer så har jag just förlängt mitt liv.
Så mycket som jag skrattade igår var längesedan jag gjorde. 
Vilken bra dag ,fantastiskt rolig kväll och natt. 

Innebandy hela dagen. Superkul och bra ordnat av Patrik Lönell. 
Kvarnholmen kom 4:a av 10 lag. Det bästa av allt var att dom slog Lindsdal :)


Emma var så stolt över sin pappa när han spelade och stod hela tiden och ropade pappa :)

Efter sista matchen hängde Anna med mig hem. Vi hämtade mat, käkade och gjorde oss i ordning. 
Jessica och Linda kom hit och vi skålade lite. 
Syrrans man skjutsade oss hem till Nina där hon och Cornelia väntade.
Lite förfest även där innan vi drog vidare in till stan. 


Vi åkte till Witten där alla grabbarna från innebandyn hade haft 
middag. 
Vi gick upp på Cornelias rum och skålade lite. 


Sen ner till grabbarna för lite party. Först var det mest bara grabbar, typ 180 st. Inget att gnälla över hehe
Sen ramlade annat folk innan och till slut var det fullt. 

Sjukt kul. Så många roliga människor. Skrattade så mycket att jag har träningsvärk i magen idag. 
Underbart. 
Och ont i fötterna av höga klackar och mycket dans. 

Så kul att träffa massa gamla känningar från förr. 
Fick beröm för mina krönikor av en kille. Kul när dom kommer fram och säger att dom läser och gillar dom. 
När Anna och jag stod i baren kommer en fd målvakt i Kalmar FF fram och gav mig pinsamma och oanständiga förslag. 
Usch. Patetisk människa. 
En del tror verkligen att man kan bete sig hur som helst. 








Inga superbra bilder direkt.  Lite suddiga hehe. 

Vid tre tog vi en taxi hem. 
Somnade glad över en toppenkväll. 
Vaknade dock inte lika glad. 
Fick hänga över toastolen ett tag. Urk!

Men nu mår jag bra. Har njutit av det fina vädret. 
Snart kommer en kompis till Emma och leker lite. 

Ikväll ska vi käka pizza och fira 41-åringen i familjen. 

Sx4
Solig,soft, skön,söndag

Tack för igår alla inblandade. Sjukt kul. 
Och välkommen in i "gänget" Anna. Du var omtyckt av alla ❤


Idag har jag smsat en hel del med min son. Saknar honom väldigt mycket ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar