torsdag 10 april 2014

Fläskläpp

Nu har jag legat och vilat en stund. 
Har huvudvärk och känner mig låg. 
Gungig och har kräkts. 

Kände mig så himla glad och lycklig idag. 
Var så kul att träffa Sara. 
Känner att vi ses alldeles för sällan.
Det var så härligt att få prata och skratta av sig lite. 
Sen kan man nästan tro att vi blev ovänner innan vi skiljdes åt. Och att jag fick en rak höger av Sara hehe. Jag går nämligen runt med fläskläpp och öm kind. 
Fast det är inte Saras fel. 
Jag ramlade. 
Slog även i armen och knät. 

Jag var så glad när jag körde för att träffa Sara idag


Nu har jag gråtit hela eftermiddagen av hopplöshet, smärta och en känsla av att vara less på allt. 


Min läpp ser ut som om en botoxbehandling som gick snett hehe



Buckligt, blått och ömt på arm och ben. 
En förbannat oskön trappa ramlade jag på. 

Bläää. Mitt liv suger. Idag känns det inte kul alls. 
Känns inte roligare heller av ett sjukhusbesök imorgon och operation av tand. 
Men va fan. Svullen kind och stygn i munnen kan väl inte vara så farligt. En sak mer på min redan trasiga kropp spelar väl ingen roll. 

Blev lite gladare innan när jag smsade med sonen och han försökte peppa mig. 
Han och Tilda hade väldigt många idéer om hur dom skulle lösa mina problem. Hahaha 

Nu ska jag lägga mig på soffan imorgon innan jag kryper ner. 
Ska upp tidigt imorgon till sjukhuset. Och jag får inte äta eller dricka innan. 
Segt!

Om någon har lite styrka och energi över så får ni gärna skicka lite till mig ... Det känns rätt motigt nu. 

Men nu kan det väl knappast bli värre iallafall ? ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar