tisdag 22 april 2014

Stolt

Efter att jag hade ramlat i em så la jag mig och vilade en stund. Blev helt slut. Tror att jag blev lite skärrad efter fallet. 
I pannan är jag bara lite öm. Ingen fara alls. Men vänster handled gör ont. 
Kan inte böja handen uppåt.
Måtte det ha gått över tills imorgon. Orkar verkligen inte åka till läkaren eller röntga handen. 
Inte det oxå. Jag vill ha lugn och ro.

Framför allt så vill jag att neurologen snart hör av sig , gör sin bedömning , så att jag kan läggas in sen och göra min behandling. Orkar inte vänta längre. 
Jag har inte lust att vara sängliggandes i sommar. 

Är så stolt över min goa underbara och fina lilla tjej som försökte hjälpa mig upp när jag hade ramlat och som kramade om mig länge. 
-Lilla mamma sa hon. 

Stackarn. Hon ska egentligen inte behöva se det här. Jag märker att hon blir orolig. 

Hon är omtänksam och en förståndig liten tjej.
Och duktig. Hon börjar bli så stor. 
Idag blev jag chockad när hon läste fler ord och namn med små bokstäver i hennes nya kapitelbok. 

Jag struntar i om nån tycker att jag skryter mycket om henne. 
Jag tycker inte att jag skryter.  Och jag jämför inte henne med nån annan. Jag tycker bara att hon är väldigt duktig. Jag är stolt över henne. 
Jag tycker inte att man ska jämföra barn. Emma är duktig på mycket. Men hon är mindre bra på en del grejer oxå. Som att tex knäppa sin jacka. 
Jag jämför aldrig. 
Jag är bara en väldigt stolt mamma över båda mina fina barn ❤

Hur som helst så var jag ute och sprang innan middagen. 3 km. 
Så jäkla skönt. Orkade inte längre. Men är nöjd med ser lilla jag klarar av. 
Ska ställa klockan imorgon bitti och springa innan frukost. 
Kämpa Malla!


Saknar min son väldigt mycket. Så skönt att han snart kommer hem ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar