onsdag 23 april 2014

Virvelvinden

Hur har er morgon varit? 
Jag har redan hunnit vara på tivoli. Det ni! 

Vaknade 5.45 och kände att jag ofrivilligt var fast i virvelvinden. 
Fick typ flera extra åk utan att jag ville. 
Den där Herr Meniére trodde kanske att jag skulle uppskatta lite karusellåkning så här på morgonen. Men njae. 
Han gör snarare så att jag aldrig mer i hela mitt liv vill besöka ett tivoli. 
Eller iallafall inte åka snurrande karuseller. 

Så ja, min morgon startade mindre bra. Kraftig yrsel och illamående. Härligt. 
Nu sitter jag och försöker peta i mig smörgåsrån. Känner mig piggare men "åkturen" tog på krafterna och jag känner mig rejält däven. Typ som att jag var på värsta festen igår och kraftigt bakis idag. 
#jagmårintesomjagförtjänar

Tur att jag skrev klart krönikan igår. Så jag slipper tänka idag. Pjuuh!

Idag arbetar hjärnan långsammare än vanligt. Orkar inte ens läsa tidningen. 
Tur att vi bara ska slappa idag. 

Sitter dock och funderar på om jag borde ringa om handen eller inte. Men äh... Jag överlever ju smärtan. Så det är säkert ingen fara. 

Ha en bra dag ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar