lördag 5 april 2014

Kärlek

Så många härliga skratt denna kvällen. 
Har umgåtts med underbara killar. 

Mickes vänner är här och sover över. 
Galna, roliga och helt fantastiska människor. Det bästa är att jag får en kväll med dom imorgon oxå. 



Först kolla när dom + en hel del andra killar ( 180 st ) har innebandyturnering på 
dan. 
Ska bli så himla kul. 
Sen fest på kvällen med goa tjejer och sen möta upp grabbarna ute. 
Längtar ❤

Fick ett fint/roligt sms av mina härliga grekvän förut. 



Fina Ramona ❤

Det har varit en väldig bra dag. Förutom denna härliga kvällen så har jag haft en soft dag. 
Mamma var här och putsade fönster. 
En fika i trädgården. 
Emma gick hem till en kompis och lekte. 
Sen tog vi en cykeltur. Pausade med en glass i solen. 

Jag känner mig glad och lycklig idag.❤

Tänker på er alla bittra människor son väljer att hata. Sluta med det...
Bättre med massa kärlek. 


Hipp Hurra. Skål och grattis för Micke MU



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar