tisdag 15 april 2014

Trött

Idag har jag känt mig lite "konstig" hela dan. Lite gungig, tryck/ont i örat, huvudvärk och flimmer för ögonen. 

Det började "gunga" när Emma och jag var på Ikea. Vi var där och åt lunch. 
Sen kom huvudvärken och flimrandet för ögonen. 

Trots huvudvärkstabletter och en väldigt soft eftermiddag med endast lite påskpyssel på schemat så går inte huvudvärken över. 

Gick en runda förut, tänkte att frisk luft skulle göra susen. Tog även ett bad när jag kom hem. Men huvudvärken är kvar och det gör liksom ont bakom ögonen. 

Ska faktiskt krypa ner. Är tröttare än tröttast. 
Så hoppas jag på att vakna upp pigg och glad imorgon. 

Mamma kommer hit imorgon fm. Hon putsar fönster och jag bjuder på fika. Perfekt!

Funderar på att ta en tripp till gymmet.
Sen lämna Emma hos syrran imorgon em och vidare för några timmars jobb. 

Snart är det påsk. Tur att den är lång för det är mycket på schemat denna helgen. Fullbokat alla dagar för oss med lite gott och blandat. 
Middagar, kalas, disco, fika, party, jobb, golf... 

Känner att det här kommer att bli en hektisk men väldigt rolig påsk. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar