måndag 21 april 2014

Löprunda

Stor applåd till mig. 

Jag skulle åkt till gymmet. Men Emma ville inte. Hon är förkyld och lite hängig. Och sen har hon ont i foten som hon stukade igår.
Så jag ringde mamma och kollade om Emma kunde vara där och så drog syrran och jag ut på en löprunda. Första på 7 månader för mig. 
3,5 km. Helt slut. Men jag är riktigt nöjd. Och stolt över mig själv. Jag gjorde det. Och det kändes förbannat bra. Nu jäklar ska jag börja springa igen. 


Just nu ligger min son under nålen i Bangkok. Ännu en tatuering. 
Hm...vet inte om jag ska skratta eller gråta. 
Han vet väl vad han gör. Jag får lita på att han tar rätt beslut. Han är ju ändå vuxen nu. Eller?
#alltidmammaslillepojk

Nu har Emma och jag varit ute i trädgården. Haft lite kaningos och bara tagit det soft. 
Amanda och Kim kommer snart hit. 
Skön sista dag på påskhelgen. ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar