lördag 12 april 2014

Idissla

Har inte så ont idag. Men är svullen och öm. 
Har fått i mig en macka till frukost iallafall. Även om jag typ fick idissla. 

Vid frukosten nu satt Emma och läste namn i födelsedagsannonser. Läsa text med stora bokstäver har hon ju kunnat ett tag. Men med små visste jag inte. Hon är så duktig. Och lär sig snabbt. 

Har sovit bra inatt. Och sovmorgon idag. Men ändå är jag trött. Men lite sol och frisk luft så ska nog få lite energi.

Emma ska på kalas. Det blir en soft lördag för oss. Lite fix med kaninbur och kanske få upp studsmattan. 

Emma har valt kläder till kalaset och är redan redo att åka trots att det inte börjar 
än på ett tag hihi






Nu sitter jag och rensar "vänner" på fb. 
Fattar inte varför jag har vissa där. 
Funderar faktiskt på att ta bort fb helt. 
Instagram gillar jag. Men det är ju för att jag älskar att ta kort. 


Ha en skön lördag allesammans. 
Kom ihåg. Den som enbart letar fel, hittar inget annat.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar