måndag 21 april 2014

Bästa påsken

Vilken härlig helg det har varit. Fantastiskt rolig och bra på många vis. 

Emma gick påskkärring. Fika hos mamma och pappa. 

Fördrink och bussresa. Middag med eliten, charader, gott att äta och dricka och bara allmänt trevligt och väldigt kul som alltid med dom. 

Emma på kalas för lillkusinen. 
Påskdisco för Emma, lite jobb och fix här hemma. 

Påskäggsjakt. Lycklig liten Emma. 

Fika med goa vänner från Stockholm. Som snart kommer flytta väldigt långt ifrån oss. Australien. Shit vad häftigt. 
Är avis. Men...vi kommer och hälsar på. Räkna med det. 

Lunch på Öland hos svärmor. Hon bjöd oss på Kaj 4. Lyx. En fika i solen innan vi åkte vidare. 

Min vän , Ingela, från Skåne kom och sov över. Fick en fin present. 
Räkmackor, skumpa och ett spontant party i vårt kök. 
Väldigt många skratt och otroligt kul. 
Krögers, Byttan och Oreilys.  Ett besök på Max och nattbussen hem. 

Kompistid med en aning bakfull Ingela hihi.  En titt på Modehuset.

Ett överrasknings kalas för min vän Sara. 
En härlig kväll med förbannat god grillad oxfilé. Bra jobbat Håkansson. 

Nu ligger jag kvar i sängen. Otroligt trött. Helt slut. Men jag är så nöjd över denna helgen. Massa mys med Emma och en dag i trädgården. 

Vilken förbannat härlig helg. Trots lite gung , yrsel och huvudvärk så mår jag sååå bra. 
Så många fantastiska, roliga och härliga människor jag har i mitt liv. Lycklig ❤

































Tack alla inblandade för en fantastisk påsk ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar