tisdag 8 april 2014

Saknar

Idag har jag haft en saknar-dag. 
Jag saknar min son och hans fina Tilda.
Jag saknar några av mina vänner som bor alldeles för långt bort. 
Och några som bor nära men som man aldrig hinner träffa. 

Men nu är det inte så långt kvar till sonen kommer hem ,långväga vänner snart på besök och i veckan en lunch med en av vännerna som var länge sedan jag träffade ❤


Har haft en mysig dag med minsta syrran. Solat, käkat lunch och gått på stan. 
Hem och hämtade Emma och så hängde hon med mig till gymmet. 

Nu ikväll kom jag helt plötsligt på att fredagens krönika ska lämnas in imorgon. Hoppsan!
Det var bara att börja skriva. Och det blev en även denna veckan...

Nu går ögonen i kors ...T R Ö T T

Natti Natti 


Jag tänker på dig vännen, och din son, hoppas han mår bra snart. ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar