fredag 25 april 2014

Inflyttningsfest

Idag har Sigge ( Emma vill numera att Sigge stavas med S. No more Z ) haft inflyttningsfest.  
Han lärde sig direkt att klättra på rampen och verkar gilla sin nya lya. 
Imorgon ska vi till Bauhaus och köpa  staket så han får en hage. 




Nu sover han ute i buren. Jag har varit orolig hela kvällen. Tomt att han inte är på den inglasade altanen längre. 
Min bebis har flyttat hemifrån. 

En bra dag på Lattjoland. Mysig att få umgås med Sara. 

Emma och jag besökte även Modehuset. 

I em/kväll har hon lekt med Nina. Dom där två vill leka precis varje dag. Springer till varandra över gräsmattan hela tiden. Och dom har så kul ihop. 

Jag tog en pw ikväll sen har det bara varit soffhäng

Nu ligger jag nerbäddad. PW innan frukost imorgon. Sen till jobbet. 

Dagens i-landsproblem. 
Jag kan inte bestämma mig för om jag gillar tighta jeans. Är ju en baggytjej egentligen. 
Men har ett par favoriter från Cubus. 
Kanske för att det är stretch och jag kommer i en 26:a. Hihi




Det är samma jeans även om färgen ser annorlunda ut. 


 
Kanske gillar dom för att jag ser ut att få vääääldigt liten rumpa. 
Den är större. Och lösare. Men bra jeans som håller in. Det är det som är hemligheten. ;)

Nu sova. Gonatt ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar