lördag 5 april 2014

Våldtagen flicka

Liten flicka våldtagen på dagis. Fy fan vad hemskt. På en plats där hon ska känna sig trygg. Av en sjuk sjuk människa. 
Som bara hade praktikplats genom AF .
Han borde inte varit där.

Jag jag fått veta hans namn. Har lust att leta upp honom och... Fan vet vad. 
Hoppas han blir inspärrad en lång lång tid och att han straffas för det han har gjort.

Stackars lilla flicka...kommer hon komma över det här?
Han kanske har förstört hennes liv...
Hemskt och tragiskt. 
Gör ont i mitt hjärta. 
Det skrämmer mig att våra barn inte är trygga eller säkra någonstans. 

Och synd om alla bra killar som jobbar på dagis och skolor. Som inte har en tanke på att göra barn illa. 
Dom kommer inte få det lätt nu...tyvärr!


Nu har grabbarna som sov här dragit iväg och gjort sig redo för en dag i sporthallen. 
Jag och Emma tar en soft morgon sen åker vi in dit och kollar. 

Ser ut att bli en solig dag. Härligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar