torsdag 1 maj 2014

Valborg

Valborgsmässoafton firades med att vakna på stormigt hav. Yr och kräkig. 
Tog mig till jobbet ändå. 
Några timmars jobb
Hem o vila 
Gjorde efterrätt till kvällen. Vit chokladmousse. 
Till stan. Uträttade ärenden. 
Spontan fika med härliga och roliga Ramona 
Hem. Vila och lite fix.
Vidare till Borshorva o vårt traditionella Valborgsfirande. 
Vi kom aldrig iväg till elden. 
Blåste o var kallt. Men vi såg den från Sara o Patrik.
Gott att äta, dricka och en trevlig kväll innan vi vandrade hem mitt i natta. 
Jag tog det lugnt med alkoholen. Kände mig konstig i knoppen. 

Vaknade yr även i morse. Trött och gungig även nu trots vila o medicin
Vad händer?

Har varit en soft dag. Har städat på inglasade altanen. 
Nu ska bara tältet upp på trädäcket oxå. Lite blommor. Lyktor och annat fint sen är jag redo för sommaren. 


 















Emma har lekt med sin kompis Nina precis hela dagen. 
Dom har haft väldigt kul ihop. 

Micke har grejat med Sigges staket. Nu är allt klart. Det blev väldigt bra. 




Jag tog en pw och nu ikväll kom syrran och hennes kille förbi. 

Nu ska jag krypa ner. Tröttare än tröttast!

En stor applåd till Helena som har hållt 1:a maj tal idag. Bra jobbat vännen.
Imponerande! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar