måndag 5 maj 2014

Längtan

Det kan vara mysigt att få längta efter nån man tycker om. 
Men oxå väldigt väldigt jobbigt. 
Senaste tiden har längtan efter Patric varit olidlig. 
Idag, äntligen är han hemma igen. 

Emma har oxå längtat efter sin brorsa. Och när vi hämtade honom och Tilda vid flyget så kom tårarna på både mig och Emma. 

Äntligen, äntligen har vi Patric och Tilda hemma. ❤





Visst är det en fin skylt Emma har gjort? 

Idag har det varit en soft dag. 
Tog en 40 min pw. 
Mamma kom på en kaffe. 
Pratade med dom på Öron. Berättade  om trycket i örat samt att jag hör min egna puls i örat. Det prasslar och dunkar på nåt vis. Obehagligt. 
Min läkare ska ringa upp i veckan med vad nästa steg blir. 

Suttit på altanen och skrivit på veckans krönika. 

Emma har haft en kompis här. 
Jag sprang 4 km. 

Jag är inte så snabb än. Men jag ska bli. 

Emmas ena kompis gick hem och Emma cyklade sen hem till en annan kompis en stund. 
Vi har fått en stor tjej nu. ❤

Nu sova. Imorgon ringer klockan tidigt. Off to work

Natti 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar