onsdag 14 maj 2014

I did it

Vilken bra dag. Ingen yrsel. Bara lite gungigt emellanåt. 
Men det överlever jag. 
Har inte ens orkat bry mig om Mr Tinnitus idag. 
Jag tror det har varit solen som har gett mig energi. 

Suttit ute och solat. 
Varit hos mamma på en kaffe. 
Försökte mig på att göra pannkakor. Av två smetar lyckades jag få ihop 7 pannkakor. Resten hamnade i papperskorgen. Bra Malin. Eller inte. Jag är verkligen värdelös på att göra pannkakor. 
Cyklade till affären och tog en glass med Emma. 
Passade Emmas kompis en stund. 
Till dagis för sommar/gårdsfest. 
Dom bjöd på korv med bröd medan föräldrar och barn hjälpte till att måla och rusta upp på gården. Superkul och bra initiativ. 
Alla hade även med fika och satt lite överallt på filtar och fikade. 
Mysigt. 

Sen ikväll klarade jag mitt mål. Jag sprang en mil. Helt galet. Det sjuka är att jag tyckte det var gutt att springa. Jag kan inte vara riktigt frisk hehe
Kan det vara 40-års krisen? ;)

Imorgon står fika med en vän på stan, jobb och middag med ungdomarna. ❤

Nu ska jag och mina trötta ben sova. Natti








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar