onsdag 28 maj 2014

Istid

Va fan hände?
Vart tog värmen vägen?
Ok det behöver kanske inte vara sommarvärme varje dag men istid?
Jag var tvungen att värma mig i ett bad när jag kom hem från jobbet. Fy s...tan vad kallt ute. 

Lider med dom som sprang Magganloppet. Fast då kanske dom sprang snabbare så dom blev varma :)

Funderar på att anmäla mig till något lopp.
Nattloppet. Kalmarmilen. Kan inte bestämma mig. Vet ju inte heller hur jag kommer att må då. 
Om det är sviter kvar efter behandlingen.

Imorgon ska jag ut o springa. Har inte sprungit sedan i söndags. Men det är för att jag har varit ute på lite äventyr och haft fullt upp med annat. 
Och faktiskt känt av lite i ryggen efter senaste fallet. Bra att vila lite säger dom som vet. Så ja, nu har jag ju vilat ett par dagar i alla fall ;)

Har nästan lite abstinens efter att få springa nu. Galet. Jag vet!

Helt sjukt men imorgon fyller min älskade lille son 20 år. 
Vad hände? 

Inget firande imorgon dock. Det tar vi till helgen. 

Nu ska jag fortsätta mumsa popcorn innan det är läggdags. 

Natti natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar