torsdag 15 maj 2014

Gungeligung

När klockan ringde vid 7 imorse visste jag knappt vart jag hade arslet. 
T.R.Ö.T.T
Vaknade 01 inatt och åkte karusell i 2 timmar. Ganska oskönt måste jag säga. Ingen Lisebergskänsla direkt. Snarare en mardröm. 

Jag vet att många tänker att det är för att jag har sprungit en del nu och kanske tagit ut mig. Ja, det må hända att det förvärrar. Vad vet jag. Men samtidigt så kan jag ligga hemma o göra ingenting och jag blir yr ändå. Spelar ingen roll hur jag än gör. 
Och jag skulle försöka leva mitt liv som innan, motion är bra. Däremot undvika stress. Men att springa är ingen stress för mig. Snarare avkopplande. 

Imorgon ska jag till läkaren. Hörsel o balanstest. Och så planering inför behandling. Nervös så in i...
Kommer nog inte kunna sova inatt. 
Känner mig orolig.

Idag har jag haft en date med Helena på stan. Patric mötte upp och lunchade med oss. 
Min fina son som jag är så stolt över. 
Han skickade  in jobbansökan till lite olika ställen igår. Det resulterade i 3 intervjuer idag. 
Inte illa!

I em satt jag ute i solen, softade med en kaffe o läste. 
Sen några timmars jobb 
Och nu har vi hängt en stund på inglasade altanen. Ungdomarna är hemma ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar