fredag 9 maj 2014

B-dag

Klockan är snart 10 och Emma sover än. Hon är en riktig liten tröttis. 
Men hon är hostig och förkyld så hon behöver sova lite. 

Jag hade oxå behövt sova. Känner mig inte alls i form. 
Vet inte riktigt vad det är. 
Trött. Lite deppig. Lite låg. 
Bara en sån där B-dag som man kan ha ibland.
Huvudvärk, lite gungig och "oljud" i örat gör inte saken bättre. 
Och att det regnar gör att jag helst av allt bara vill krypa ner igen. 

Igår var jag på stan med ungdomarna samt två minsta systrarna. 
Jag körde randig outfit igår. Kändes ovant för att vara mig. Jag som mest går i svart eller grått. 
Men jag trivdes i det. 




Idag blir det en runda till Ikea. Vi ska träffa Sara o Theo på en lunch. Samt Modehuset för att fixa presenter inför helgens kalas som Emma ska på. Disco ikväll. Och bowling på lö.
I em/kväll ska vi passa en kompis till Emma o även ta med henne till discot. 

Ungdomarna kommer hem och vi ska precis som alla andra ha fredagsmys o äta tacos. 

Min krönika i tidningen i dag. Den handlar om Pulled pork. Selfies. Trender. Social medier



I helgen tror jag att jag ska köra bloggfritt. 
Iallafall försöka undvika sociala medier och mobilen så mycket jag kan. 
Njuta av dom som jag har i min närhet istället. Och lägga tiden på annat än uppdateringar och likes. 

Ha en bra helg ❤






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar