torsdag 22 maj 2014

Älskar livet

Två helt fantastiska dagar. 

Vaknade inatt o var yr. Men om det var Herr Meniére eller vinet vet jag inte. Jag somnade iallafall om. Och vaknade pigg idag. 
Igår var jag på Krögers och med min härliga vän Lotta som var här över natten. 

Patric och Tilda var oxå med. Gott att äta o dricka och en hel del härliga skratt. ❤

Hur snygg är inte Lotta ???

Min dag igår såg alltså ut så här
5 km innan frukost
Städade
Till Öland och middag med svärmor. 
Vi firade morsdag eftersom vi inte kan på söndag.
Fick med oss ett "gammalt" bord hem som passade perfekt hos oss. 
Hem, slappade i solen. 
Till Lindsdalsskolan för att träffa Emmas fröknar som hon får till hösten. Det bjöds på fika. Barnen skrev i Guldboken och vi fick titta i klassrummen. Väldigt trevligt. 
Sen vidare in till stan och Krögers. En väldigt bra dag med andra ord. 

Idag har jag inte gjort nånting. Jo, solat o varit en snabbis på gymmet. 
Det rinner vätska från mitt öra hela tiden. 
Borde kanske ringa Öron. Men jag orkar inte. 

Emma tog med en kompis hem från dagis. 
Vi har fikat i trädgården och dom har lekt o lekt o lekt. Underbart. 


















Idag älskar jag livet ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar