onsdag 7 maj 2014

Äntligen hemma

Ikväll har vi myskväll med ungdomarna. 
Så jävla, rent ut sagt , (och en krona i svärburken) skönt ha dom hemma igen. 


Men efter att ha umgåtts några timmar är vi sociala klubben igen hahaha

Herre Gud. Dessa jäkla mobiler. 
Våga vägra "scrolla". ;)

Emma är så lycklig av att brorsan är hemma så hon har gråtit flera gånger när hon kramar honom. 
Så mycket kärlek ❤

Massa fina presenter hade dom med hem till oss oxå. ❤

Soft dag.
Jag startade dagen med att springa. 
Gjorde förbannat ont i knät jag slog i vid fallet och en tå började blöda men jag hade bestämt mig för att klara 5 km. 
Och det gjorde jag. 


Det går sakta men säkert framåt. 

Emma har haft en kompis här. Jag har kollat VD på datorn. Regnet har öst ner så det har varit en perfekt "bara ta det lugnt"-dag. 

Är trött och känner mig lite låg. Iallafall när det gäller sjukdomen. 
Är så sjukt less. 
Men att ha ungdomarna hemma gör allt så himla mycket roligare ❤

Imorgon ska jag, mina småsystrar och ungdomarna ta en fika på stan. Mys!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar