fredag 2 maj 2014

Ledsen

Blir så ledsen när jag läser om den 8-åriga flickan som misshandlades till döds. 
Ett litet oskyldigt barn...
Och flera anmälningar har kommit in. Men inget har gjorts. 
Gör ont i mitt hjärta ...

Har precis lagt mig efter en trevlig eftermiddag och kväll med härliga vänner. 
Anna o Gotte har varit här på lite grillat.
En lugn men trevlig kväll. 

Jag känner bara inte riktigt igen mig själv. Oehört trött och slö nu förtiden. Ingen energi alls. Yrsel varje morgon. Mer gungig och svajig igen. Och ofta huvudvärk. 
Vad händer?
Blir nog ett samtal till läkaren på måndag.

Det har iallafall varit en bra dag. En hel dag på Skälby.

Nu sova. Imorgon kommer Nina o barnen på kaffe. Vidare till golfbanan. MU o grabbarna spelar tävling. 
Lunch där.  Till svärmor och lämna Emma. Sen fest hos Patrics pappa med korpinnebandylaget och Mr Holms, Rekat o klart mannen. 

Sov gott ❤



   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar