måndag 19 maj 2014

Dilemma

I natt när jag vaknade blev jag rädd. Vaknade med ett läskigt tryck över örat. Typ som att man håller handen hårt över örat och trycker. 
Hade lite ont i huvudet. Tyckte att det kändes konstigt på kinden och över ögat. Fick en chock när jag kollade mig i spegeln. Alldeles svullen. Från örat över kinden fram till ögat. Det gjorde inte ont men var svullet. 
Läskigt. 
Tog en huvudvärkstablett och somnade om. 
När jag vaknade på morgonen hade det lagt sig. Bara lite svullen över kindbenet och ögonlocket "hängde" lite. 

Det la sig under dagen och jag såg ut som vanligt igen. 
Men vad fanken kan det ha varit? Scary!
Jag blev faktiskt rädd. 

Idag har jag fikat lite med ungdomarna. Så stolt över min son som började söka jobb förra veckan och redan har varit på flera anställningsintervjuer och fått två jobb. Men han tackade bara ja till det ena. Det han helst ville ha och som kommer passa honom perfekt. ❤

Provade ett par byxor idag som jag blev kär i. Jag trodde aldrig jag skulle ha på mig ett par "gardiner" men fan så coola. 


Jag var förbi mamma på en kaffe. 
Hem och fixade lite i trädgården. 
Syrran kom förbi på en kaffe och hjälpte till att klippa klorna på Sigge. 



Vår duktiga "lilla" kanin låg alldeles stilla och var hur duktig som helst. 

Jag tog en pw nu ikväll. Bara en kort. Kände mig alldeles för trött. Och så har jag ju faktiskt en vilodag idag.

Efter middagen ikväll har jag legat helt stilla i soffan och inte orkat röra mig. 
Ligger där än. Hur ska jag ta mig in till sängen?
Dilemma! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar