tisdag 13 maj 2014

1 mil är mitt mål

Jag som verkligen avskyr att springa har ikväll klarat 8 km. Du söte Gud. Jag tror knappt det är sant. 

Var så jäkla glad när jag var klar. Och det sjuka var att jag nog hade klarat en bit till men jag skulle hem o äta pizza hehe


Mitt mål är nu att klara en mil. 
Kanske inte än på några veckor men jag ska klara det nån gång. 

Nu ska jag lägga mig. Är riktigt trött. En morgon med yrsel, tryck i örat och kraftigt illamående. Sprungit nu ikväll. Och så matkoma på det. 
Inte konstigt att jag är trött :)

Är oxå rätt mör efter en hel dag på Gekås igår och många timmar i bilen.
Har inte återhämtat mig än. Blev lite gungig där några gånger oxå. 
Jag älskar Gekås/Ullared. Även om jag inte handlade så mycket denna gången så kan man verkligen göra fynd. Ungdomarna köpte massa fina saker.
Jag vill oxå flytta hemifrån hehe

Det är ju verkligen sjukt billigt där. En del saker är ju nästan pinsamt billigt 


Många härliga skratt blev det iallafall igår. 
Som jag älskar dom där två.
( Patric o Tilda ) ❤

Imorgon ser jag fram emot en ledig dag med Emma. Passa en kompis till henne och sommarfest på dagis. Hjälpa till att fixa gården och så bjuds det på korv med bröd. En mysig tillställning. 

Resten av veckan har jag på schemat att träffa en vän på stan o ta en fika. 
Jobba
Och så ett besök på sjukhuset. ( nervös )

Natti natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar