lördag 24 maj 2014

Hipp hipp hurra

I går fredag så var det både en bra o dålig dag.

Började med att springa 5 km innan frukost. Var på BVC med Emma. Hon var 113 cm och vägde 18 kg.
När det var dax för spruta fick hon panik. 
Hon skrek så att hon nästan tappade luften.
Vi fick med oss Emla bedövningssalva hem och så testar vi på onsdag igen. 
Stackarn. Hon har aldrig varit rädd innan. Vet inte vad som hände. 
Jag fick huvudvärk och blev lite gungig när vi var på BVC. Tror det var stressen av att se Emma så panikslagen. 
Hem och vilade en stund. 

Skulle gå ner i källaren. 
Baaaam!
Ramlade i trappan. 
Ont nere i ryggen och i armen. 
Idag är jag blå och svullen på båda ställena. Fan! Blev alldeles matt. 

Ringde neurologen. Ingen tid nästa vecka. Men förhoppningsvis veckan därpå. 

Emma och jag åkte till Krusentiernskaträdgården med Patric och Tilda.
Så mysigt!

Hämtade mat på McD och åkte till Skälby och åt det där.

Hade sen en lugn och slapp fredagskväll.
Kollade Maria Wern och kunde knappt somna sen 
Mörkrädd som jag är. Hade Emma brevid
mig. Micke var i Tyskland. 

Idag på fm kom Helena, Ebba o Elsa hit.
Vi satt ute i trädgården ett par timmar och hade det riktigt skönt i solen. Mys.

I eftermiddag kväll har vi varit hos
mamma som har haft kalas. Hon fyller 55 idag.

Och nu har jag gått o lagt mig. 
Trött. 

Kommer ha bloggpaus ett par dagar. Ska ut på lite äventyr. 

Puss o gonatt 

 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar