söndag 18 maj 2014

Energi

Idag räknade jag ut att sedan den 7/5 har jag sprungit 6,3 mil. 


Jag får energi av att springa. Och det är skönt att rensa tankarna lite medan jag springer. Idag sprang jag ut 5 km innan frukost. 
Och innan lunch var jag på gymmet. Känns som att jag aldrig är där längre. Men idag körde jag lite armar och mage. 

Känner mig på uruselt humör. PMSig och har hela tiden ett lustig tryck, brusande och hör min egna puls i örat. Otroligt frustrerande. Svårt att koncentrera mig. 

Idag har jag rensat min garderob. Herre Gud. Jag har massa kläder. Men ändå har jag aldrig något att ta på mig. Märkligt. 

Nu är det rensat o sommarkläder framtagna. 
Hoppas på bättre väder än regnet som varit idag. 

Emma har lekt med sin kompis Nina precis hela dagen. Lunch hos henne och middag här. 

Hon var så söt förut lilla Emmis. Hon var rädd att nån skulle gå fel så hon gjorde en skylt så att alla ska veta vart Sigge bor hahaha
Sötnos. 




Nu har vi haft söndagsmys med popcorn och Talang. Mysigt. 
Nu har Emma lagt sig och Micke jobbar. 

Jag njuter av tystnaden och lugnet. 
Ska fila lite på en krönika och sen lägga mig och se ett avsnitt av nån serie på datorn. 

Känner mig trött. 

Imorgon ska jag fika med sonen på stan ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar