tisdag 20 maj 2014

En bra dag

Förutom tryck, brus, prassel och dunkande i örat (börjar vänja mig vid att det alltid är så) så har det varit en väldigt bra dag. 
Jag har haft sån jäkla energi. Och då gäller det att passa på.

Uträttat ärenden. Städat Emmas lekstuga. Och den var i kraftigt behov av städ och fix. Pheeeew!

Suttit i solen och njutit lite. 
Har kunnat ha klänning idag. Underbart. 

Har rensat garderober i hallen. Städat undan skor , jackor mm
Har dammat. Städat toaletterna. 

Rensat en "här slänger vi ner lite allt möjligt" låda. 

Städat Emmas lekvrå nere i källaren.

Sprungit 6 km med Helena. Tycker vi sprang på bra i värmen. 
Imorgon kör jag 5 km innan frukost.  

Nu ligger jag i soffan. Helt slut. Men på ett skönt sätt. Alldeles avslappnad. 
Kommer somna ovaggad. 

Ser fram emot morgondagen. Många roliga saker som händer. Och jag ska få träffa någon jag har saknat otroligt mycket ❤



Dagens outfit 


Lekstugan innan städning


Efter












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar