onsdag 20 mars 2013

Yr

Jag pallade inte vara uppe igår. Gick och la mig innan klockan 21. Helt utslagen. Vaknade och skulle gå på toa inatt och tänkte:
-Yes, yreln är borta.
Somnade om och vaknade 5.30 när Emma kröp upp och gosade med mig. Skulle gå på toa med Emma och fick ett krafigt yrselanfall igen, kräktes men just nu känner jag mig nu lite bättre igen. Har däremot lock för örat. Eller egentligen är det som ett konstigt tryck i vänster öra. Vad händer?

Nu ligger hela familjen i soffan och ser på Disney Junior. Trötta men det  är omöjligt att somna om.
Dom senaste veckorna har det varit beach och lunch time för oss vid den här tiden. ( 12.30 i Thailand )
Men nu är man tillbaka till allvaret och den härlig vardagen igen. Underbart! Hehehe

Blir en vilodag och förhoppningsvis ska jag orka packa upp lite.
Handla och laga mat måste oxå göras...nu går det inte bara beställa från en meny längre.

Men det är ändå lite skönt att vara hemma. Inser att vi har ett ganska fint hem,världens skönaste säng, en fantastisk skön soffa och framför allt gott rinnande vatten i kranen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar